Mina vänner, ställ er upp!

Lördagen blev en höjaderkväll. Överallt och ingenstans!

Den började iaf hos Julia, sen stressa ner till tåget. Träffade upp Saimon, vidare till Mange i Rydsgård, lite förfest med härligt folk. In till ystad till Viktor, lite nytt folk. Sen ner mot stan. Jag, Julia och Thomsen hamnade efter lite rundvandring på donna gina för att sedan sätt oss på kings head och ta något att dricka. Väl uppe på bar a bar gick tiden fruktansvärt fort. Men jag hade kul, och träffade en hel hög med människor som förtjänar några stjärnor. Jag och Julia firade toppenkvällen med ett orginalmål på max. Satt precis var det skulle. Sen vidare på efterfest! Pool och bastu. Jag badar om någon annan bada och ja, det slutar ju självklart att jag ska bada och SNUBBLAR lite sexigt ner i poolen. Sen bastu, mer sprit och bodyshoots. Julia lämnade oss runt fem snåret och det var ju tänkt att jag också skulle hem men jag hamnade på nästa efterfest istället. Lite snapsar för att sedan somna med två andra i alldeles för liten soffa. Vaknade och mådde relativt bra efter kankse två timmar sömn. När jag väl började gå hem kom allt ikapp mig. Hem, duschade och stressa mig iordning för att sedan gå till Max och My och fira deras födelsedagar. Åt det lilla jag kunde få ner och hoppades att det inte skulle komma upp igen. Sen film med My och efter ett tag kom Robin också och det slutar med att vi tre kusiner somnar i My´s säng. På kvällen blev det film hos Julia med henne och Lovisa. Jag lyckas somna igen.

Ge mig fler såna här lördagar, och nästa lördag är det min tur att fylla år!!!

image130
J, J och J! ;D

                                                                  
image131

Jag, Emma och Julia med sin elefant (njäee, slide!)

Kommentarer
Postat av: Alexander

verkar ha gått vilt till ;)

Postat av: JWO

alltså, gud det är en så smickrande bild det där första. den andra älskar jag ju! hah tack för denna lördag, nästa lördag ska bli sjuk. eller vi börjar på torsdag my love!

2007-09-11 @ 18:46:13
URL: http://juliante.blogg.se
Postat av: Jessica

Jo, Glende det skulle jag nog vilja påstå. Gårdagen var väl också rätt så bra. Tack för fantan förresten! Den gjorde sig bra på min klänning ;D

2007-09-15 @ 11:04:02
URL: http://juhlin.blogg.se
Postat av: Alexander

haha, sorry :S jag ska be om ett lock nästa gång jag är på max :P

2007-09-16 @ 14:51:01
URL: http://glende.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback