Alla vägar leder till Göteborg

Det är onsdag, lille-lördag och jag är taggad. Helgen ser väldigt ljus ut. På fredag leder de flesta vägarna upp till Göteborg för att se handboll. Antingen som minibuss chaufför till Åke och hans vänner, eller med Thes på hejaklacksbussen. Ska inte ljuga, jag är inte så intresserad av handboll egentligen. Kan vara kul att titta på men åker jag med Thes innebär det en hel del öl på resan och det säger jag inte nej till. Bara en roadtrip upp till Göteborg lockar mer än ännu en kväll på barabar.

Men jag har bestämt mig, jag är svag för spontana inslag och svår kan man inte kalla mig. Jag är alltid på, vilket jag ser som en bra egenskap! PÅ fredag är det jag som ska stå och heja på YIF. Nykter eller mirakel återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback