Handboll, vi?

Och så var biljetterna bokade. På fredag halv tre åker jag, Thes och (hör och häpna) Julia upp till Göteborg för att heja fram YIF. Fyfan va kul det kommer bli. Jag ser till och med framemot handbollen, jag ska vråla mig hes och vara skitfull! Dock sprack vår plan med att stanna kvar och festa, när vi insåg att det skulle kostar oss rent för mycket. Jävligt synd då vi till och med hade sovplats. Men vi får helt enkelt ta det en annan helg framöver!

På lördagen blir det jobb på tingvalla. Kom på i dag att det var 15/18 års. Vilket innebär att ni hittar mig i baren. Säljer läsk, energidryck och vatten.. det du!

image220

En bild från Nattis 18årsfest förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: hanno

ska ni också dit?! jag kanske med ska dit, i supporterbussen men vi får se ;) :D Ja jag tränar redan där och det lär jag fortsätta med, tycker jag du också ska så vi kan skämma ut oss tillsammans xD

Postat av: Anonym

Fan vad många som ska dit.. sick fan!

2008-04-03 @ 12:39:32
URL: http://fannymehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback