Lite vardagspinsamheter

Jag brukar ibland prata och sjunga för mig själv. I dag gjorde jag det två gånger!

- Första gången var efter jobbet på väg mot bilen, "ja, men ska jag kanske ta..." Kommer på mig själv ganska snabbt men ingen var i närheten så då spelar det faktiskt ingen roll.

- Andra gången stod jag i duschen och sjöng. Vilket jag tror många gör, men i duschen på FRITIDSBADET? Nja, det är väl lite till att överdriva. Jag är helt inne i att jag snart ska i väg och resa så jag tog några toner, "Na nana Magaluf, na na nana vår sista resa. Du dud dudu!" Och nej, jag kan inte texten. Aja, jag får bjuda de tre personerna som kan ha hört mig på det!

Under min 45 minuter långa simtur på badet, kom jag även på att jag inte varit där sen början på december. Ändring på det, framöver en gång i veckan i alla fall. Är någon med mig?

image218

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag följer gärna med dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback