Småland

Vilka toppendagar jag har haft uppe i småland. Tänkt bjuda på lite bilder!


"Ta rast i Gränna" I Gränna som jag skulle möta upp Tomas för att bli guidad de sista milen ut till stugan.


Tomas och hans brorson William. I spannen är mörtarna (små fisk) som vi ska fånga aborrarna och gäddorna (större fisk) med.


Jag är sådär lagom road över att sitta och vänta på att det ska nappa.


Tomas har lite bättre tålamod


Tomas bror Bobby. På kvällen blev det kubb, alkohol och bada i ett 37 gradigt varmt badkar.


Emily och William är också med och spelar.


Jag och Tomas.


Poker och jag tog hem segern.


Provade på fiskelyckan dagen efter också. Detta är Tomas sida av båten. Mina sida skulle vara fiskfri!


Dagens fångst (plus en aborre som inte är med på bild) Två aborrar och gäddorna är mina!


Jag hade tur med att få gäddor på kroken. Tydligen händer det inte så ofta när man metar! Så har står jag stolt och livrädd!


Väljer att avsluta med den största aborren Tomas fångade. Det var mig en glupsk jävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback