Alla hjärtans dag

Jag tänker vara ärlig.. jag ÄLSKAR alla hjärtans dag. Helt plötslig har alla vi singlar en dag att vara riktigt bittra på, trycka i oss massa godsaker med ett gott samvete och dessutom få massa sympati från de som har ett förhållande. Ni vet hur de lägger huvudet sådär lite på sne och ger ett sånt där usch-vilket-jobbigt-liv-du-lever-tack-gode-gud-att-jag-har-pojkvän-leende! Men helt ärligt, det är så vi gör resten av de 364 dagarna på året. När vi får höra om det senaste bråket eller den senaste hemmahelgen! Jag väljer att kalla mig själv omogen då jag har en del vänner som har förhållande men för tillfället njuter jag av singellivet. Och jag tänker bakom mitt bittra jag, njuta av varje sekund av torsdagen och låta den ena onyttigheten avlösa den andra!

Kommentarer
Postat av: Jannie

det tänker jag ocksååå :D

Postat av: Alexander

Det är 366 dagar i år.

2008-02-14 @ 19:20:32
URL: http://glende.se/
Postat av: Jessica

Jävla skottår

2008-02-14 @ 22:10:50
URL: http://juhlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback