I bless the rains doooown in aaaaaafricaaa!!!

Ohja, kvällen var bra igår nu när jag tänker efter. Började först här hemma med att korka upp en flaska vin till lite kinamat med Sara och Camilla. Därefter begav vi oss ner till Jannie. Vi hade sex skivor med singstar och alkohol som vi skulle ta oss igenom och med åtta vänner runt sig kan det bara bli sådär riktigt bra. Drog ner till Måns för att snacka skit med några till där nere. Här tappar jag min plan mirakel då jag äter mer popcorn än dricker sprit. Barabar fick sig ett besök och där var allt precis som vanligt. Hade helt fel skor vilket leder till att jag och Julia kastar av oss skorna och slänger ner oss i varsin soffa för en stund. Blir ett ganska tidigt besök på Max och sen var det efterfest. Jag är aldrig svår på efterfest! Sådär satt vi, snackade skit och drack lite mer. När klockan började närma sig sex på morgonen hamnade jag framför en dator och youtube. Vi spelade låtar tills folk tröttnade på oss. Halv sju kommer jag på idéen om att sätta på sagan om ringen. Jag fick min vilja igenom. Slocknade en halvtimme senare och vaknade upp lagom för att se sista halvtimmen. Två bra timmars sömn! Jag och Thes fick vandra hemåt med våra klackar... walk of shame!! Gick hem till mig och åt frukost. Sen gick vi och la oss framför scrubs med ostbågar där vi däckade ganska snabbt.

image202

Den där Thomsen lyckades ju även fånga oss på bild. Inte någon vidare utmaning.. men ändå!

Kommentarer
Postat av: julianten

HAHAHA, vilken fin kväll det var min sköna! Tackar för det, inte jätte smikrand foto alltså.. fan va jag garva när jag såg det. Förresten, va snacka du om på msn? ja detta blev ett gästboksinlägg? spank


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback