Jag vägrar

Usch, jag insåg redan runt niotiden i morse att jag håller på att bli sjuk. Näsan rinner, nyser som aldrig förr och har nog lite feber också. NEJ, tänkte jag! Jag vägrar. Hemma blir inga pengar tjänade. Så jag överlevde till fyra när jag slutade. Kommer hem och får höra från mamma att flera stycken av dagbarnen spyr och har fått maginfluensan. Hon är överstressad, springer runt och får för sig att hon mår illa och känner sig yr. Jag tror det är psyiskt. Själv känner jag mig totalt oövervinnlig. Det är jag och mitt immunförsvar mot maginfluensa och feber. Jag har oddsen mot mig, men med tanke på helgen och rädslan för att jag ska spy av något annat än alkohol, är jag övertygad om att den här kampen vinner jag!!


image201

Kommentarer
Postat av: thomsen

fan va snygga tår du har! kolla vilken hunk jag är på min bild ;);)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback