Lammkött kanske?

Jag hade väntat på det länge, dagen då jag skulle bli uppraggad under tiden jag styrketränade. (Jag har ett stort ego.) Och i dag kom det. Han började diskret fråga mig lite vänligt om jag var på dop i söndags, och visst var jag det. Jag utbytte några vänliga fraser bara för att. Tydligen hade han ju också varit på dopet. När han sedan ska gå stannar han kvar lite i entren för att haffa mig när jag går förbi och fråga mig om jag skulle träna på fredag. Kanske det, kankse inte. Jag förtydligade det hela med att säga att det beror på hur jag skulle jobba. Jag visste redan då att jag skulle sluta två och att jag kommer träna på fredag. Men jag ville bara få fram jobba lite diskret, med tanke på att han är runt 16 - 17 år. Där ligger väl den näststörsta haken, den andra är att han faktiskt inte är snygg! Annars hade väl lite lammkött alltid varit kul?

Kommentarer
Postat av: sara says

Åhhhh du har blivit så biffig o snygg på gymmet nu att du tillochmed blir uppraggad! det är faktiskt en flickdröm :D

Postat av: Jessica

Det där med biffig och snygg kan dock diskuteras men vafan det låter bra! :D

2008-02-21 @ 16:36:56
URL: http://juhlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback