Bilder säger mer än ord

Jag orkar inte riktigt skriva så jag tänkte beskriva min helg med några bilder istället.

FREDAG!
   

Vi firade Carro som blev 18 och bildade världens bästa air-band! Riktigt skön kväll med god mat, mycket vin och dans till sommarens hits!! Hoppas du gillar kexchoklad, Carro :)

LÖRDAG!
    
Sebbe och Marinas 20årsfest och vilken fest det blev dessutom. Jag blev en val som skulle prata Norska medan Julia var en flamingo som skulle gala som en tupp. Hamnade med trevliga, helt okända bordskamrater och med en thomsen på en hörna. Jag hade grymt kul. Blev ju en hel del alkohol och dansande, dessutom kom en del bekanta till Sebbe och Marina efter middagen som jag har saknat sen tiden på bf. Kvällen slutade med barabar, där jag träffade väldigt många välkända ansikten och tog någon snaps för mycket. Sludrande vandrade vi till Max där jag började flörta med personalen, vilket gör att jag får extra mycket pommes. Min kväll var gjord!


Kommentarer
Postat av: caroiystad

I LOVE LOVE LOVE KEXCHOKLAD!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback