Jag må vara gammeldags

Jag tänker skriva ett enkelt hat-inlägg till alla nya uppdateringar det finns. NEJ, jag vill inte ha den nya uppdateringen på internet explorer och inte heller den nya uppdateringen på winamp. Jag är nöjd med saker precis som det är. Varför klydda till det för mig?

Så tänkte jag i alla fall inte i går. Då jag gav mig på den där nya versionen av windows internet explorer, och det slutade med att jag inte kunda kolla på några filmer på youtube eller facebook längre för att jag inte hade den nya versionen av flash player som min dator inte kunde ladda ner. Dessutom så funkade inget annat heller riktigt som de skulle. GLÖM DET! Efter många djupa andetag och några nervsammanbrott senare fick jag avinstallera skiten. Så nu sitter jag här med mina gamla program igen och de fungerar perfekt som alltid!

Det kan ju förstås vara jag som inte är alltför händig med datorer, men det vägrar jag att tro på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback