Att somna till scrubs

Jobbade i natt, så när jag kom hem på morgonen bestämde jag mig för att kolla på några avsnitt scrubs. Under mitt tredje somnade jag. Eftersom jag ser avsnitten på datorn, går de på repeat om jag inte stänger av. Så under mina två timmars sömn har jag hört avsnittet ungefär fem gånger. Detta resulterade i konstiga drömmar om JD, Elliot, Elliots vännina (som var med i det avsnittet), dr cox, carla och Turk. Först var det någon sorts sexdröm som jag inte tänker gå mer in på här, men ganska snart utvecklades det till ett krig på avdelningen. Dr cox och ett gång AT-läkare mot mig och resten. Alla hade olika vapen, från hammare till en laserpistol. Mitt vapen var en mask man hade för huvudet så det gav mer effekt om man skallade någon.

Jag tror jag avslutar här faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback