Gör om, gör rätt

Alla har PMS, mer eller mindre. Somliga gråter, andra blir arg och jag själv får lust att städa. I dag började jag först med ett skåp inne på mitt rum, för att råka gå in när mamma höll på att måla om vårt före detta lekrum.

" MAMMA, du måste tejpa listerna när du ska måla. Annars kladdar du bara!!!"

Låt mig uttrycka mig enkelt, hon är hopplös. Allt ska gå så snabbt som möjligt, och därför blir det aldrig ordentligt gjort. Därför tog jag över och gjorde mamma till min "springpojke". Hon fick hämta diverse saker till mig och när jag väl tejpat för allt som hon kunde kladda på, fick hon lov att måla, lite.

Man kan ju undra vem som är den vuxna av oss...

Kommentarer
Postat av: Syrran:)

haha shit, ja mamma e helt hopplöst slarvig när det gäller att måla i fixa...snabbt ska det gå...o det blir ju inte alltid det bästa resultatet:S

2008-07-19 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback