Jag fick min sommar

Gud vad jag älskar solen och sommaren. I morgon blir det hem om efter jobbet och sen direkt ner till stranden! Kommer vara där runt nio och det känns väl lagom? Ska bara hitta någon annan idiot som kan stiga upp så tidigt, och som dessutom är ledig.

Har tre nätter till framför mig att jobba sen kör jag upp mot Gränna för att tillbringa någon dag i en sommarstuga med Tomas. Åker hem på fredag och sen är det jobba hela helgen igen. (suck!) Men de här nyktra veckorna har nog bra varit bra för mig. För agia napa närmar sig med stormsteg och med tanke på mina resor till Magaluf, behöver nog min lever vila upp sig lite. För en sak vet jag.. agia napa kommer bli hårt!



Jag och Lovisa från förra resan, pimplande på vårt fina 16 krs vin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback