Nu kör vi

Shopping på Nova Lund med Thes och Julia. Jag hade min budget, lovade mig själv att hålla mig till den och misslyckades. Jag blev i varje fall två par skor, två tjocktröjor, ett linne och en sjal rikare. Så det känns faktiskt mer än okej! Dock leder mer kläder till att jag måste städa min gaderob igen. Varför lyckas jag inte med att behålla den städad?

Och till helgen? Jobb, jobb och åter jobb. Jag kan verkligen inte klaga på att jag jobbar för mycket men jag jobbar nästan alla helger fram till vi ska till agia napa och enågon vecka efter det. Finns i alla fall två positiva saker med det - man får ob-tillägg och dessutom så slösat man inte upp några pengar i baren.

Kommentarer
Postat av: sara

ja, men det är jävligt sant faktiskt! pengarna är det enda som motiverar mig till att genomföra min monsterhelg... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback