Städa, städa

Efter att ha tillbringat morgonen med Scrubs, tog jag sedan tag i mitt liv. Städade min gaderob och slängde en sopsäck med kläder. Sen gick jag vidare till vårt skåp där nere som är fullt med skor. Bort med de som inte används och de andra placerades i ordning.

Känns som en ordentlig storstädning är på gång här hemma. Varenda vrå töms och varje skåp städas. Nu när mamma inte är dagmamma längre, är det en hel del som ska bort och när man ändå är i gång kan man ju lika bra ta våra saker också som inte behövs. Ingen liten uppgift i ett hus man bott 30 år i!

Kommentarer
Postat av: sara

addduuuuu... du har inte bott där i trettio år :D din buse :D

Postat av: Jessica

Nej, inte jag såklart!! Men resten av familjen juu :D

2008-07-19 @ 08:18:32
URL: http://juhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback