C-3PO

Det var i duschen, när jag skulle skölja av mig balsamet som det hände. Jag lutade huvudet bakåt, det knakade till och här sitter jag nu med nackspärr. Fick ringa och sjukanmäla mig till jobbet. Vilket har hänt några gånger den sista tiden.

I alla fall var jag helt övertygad om att jag hade haft nackspärr tidigare i mitt liv. Men har i dag insett att den smärtan jag känt vid de tillfällena, inte riktigt kan mäta sig med den jag har nu. Jag trippar runt här som
C-3PO, dock utan R2D2. Vilket jag kan tycka är synd, han verkar vara en skön vän. Nej, allt detta prat om Star Wars får mig att bli sugen på att slöa framför någon av filmerna. Geogre Lucas visste ju verkligen vad han gjorde!

May the force be with you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback