Greaaat

Efter att vakna hemma efter en otroligt kul kväll i går och känna sig pigg samt redo för ännu en utekväll, känns riktigt jävla bra!

Kvällen började lite milt igår med att jag och Lovisa åkte ner till Soft och tog vars en drink, tillsammans med Glende och Ekwall som åt en bit mat. Sen intog vi postitioner som generaler hos Glende. Eftersom jag och Lovisa hade planerat att dra vidare för att festa i Malmö, fick vi avsluta spelet utan någon vinnare. På tåget hade vi skittrevligt, konsumerade alkohol och började diskutera politik. Redan i Rydsgård började jag sukta efter en pölse, så det blev första stoppet inne i malmö. Sprang runt och drack öl och åt pölse som en riktigt dansk. Vilket påminner mig om en ganska töntig film som Lovisa spelade in igår. Jag tror jag (försöker) pratar danska? I alla fall hade vi stora förhoppningar om kvällen och det blev inte alls sämre när vi träffade på några vänner och de nämner Johan Glans, pub, längst bort till vänster. Vi sprang, möjligen flög dit! Gick lite diskret förbi Glans och satte oss hos några bekanta vi stötte på. Dock ville vi inte känna oss som några patetiska typer som snubblar fram och vill prata och störa hans kväll med vännerna. Så vi gick bara förbi.. för att vi inte riktigt våga hälsa på the pink sexmachine. Vi fick skjuts bort till klubben vi skulle på. Det frösat vi gör utanför är att stötta ihop med Ystadfolk, och kvällen fortsatte likadant. På något viss känns det mer kul att träffa bekanta ansikten från Ystad i Malmö än på barabar, det blir mer speciellt! Efter att ha dansat som galningar, druckit dirnkar och shotat i baren, stack vi till Orvars Korvar och vandrade sedan till lägenheten vi skulle sova i. LIten etta och vi var sex pers, så vi lyckades få skjuts hem av Jens och Thibo som varit i köpenhamn och jobbat. Hur jävla perfekt är inte det? De två ska ha ett stort tack och efter en liten vandring, dök jag ner i min säng halv sex på morgonen. Fyra timmar senare vaknar jag och nu tänkte jag till och med avancera mig med att sticka ner och träna.

Men frågan kvarstår ju, undrar om Lovisa mår lika bra? Tveksamt, väldigt tveksamt!

image216

Kommentarer
Postat av: lovis

HAHAHAH jag har aldrig mått sämre Jessica

2008-03-29 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback