Ingen mening alls

Nästan fyra hela dagar har jag varit inspärrad i detta hus nu. Trots att jag älskat tiden som sängliggande, då jag kunnat se mängder av Scrubs och röra mig så lite som möjligt, börjar det bli lite frustrerande. Jag klassar mig själv som frisk nu i alla fall. Vilket utvecklar min klaustrofobi till en vanlig söndagsångest. En ny vecka med jobb och möjligheter framför mig.. suck!

Nej, men helt ärligt. Jag är faktiskt inte så bitter som jag verkar. Det var skönt att bara ta det lugnt några dagar. Dessutom kändes det skönt med ett samtal från Thes som sa att deras utekväll igår bara var okej och Julia hade blivit skitfull. Det gjorde min dag.. ungefär lika mycket som det här klippet från Scrubs. Helt ärligt, jag älskar Turks och J.Ds kärlek till varandra.



 

Dessutom måste jag slänga iväg ett litet tack till
Pauline som lärde mig hur man klistrade klipp från youtube!!


Kommentarer
Postat av: X-FREDAG

jag fick snappsar från ala håll och det va ju inte så jävla bra kanske.. haha jag vet hur man klistrar in youtube-klipp också. SÅDESÅ ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback