What a night

Vissa kvällar är oftast roligare dagen efter, när man tänker tillbaka. Igår var en sån kväll! Det började med att vi åt mat på Marinan. Fick en hel del kommentarer om att jag beställde mat från barnmenyn, men det var en mer lagom portion! Efter det begav vi oss mot teatern, höjdpunkten. Efter att Fritte Fritzon värmt upp oss lite kom Johan Glans in. Och herrejävlar vad bra han var. Jag skulle våga påstå att han var lite bättre igår, än han var i kalmar. En hel del upprepningar på skämt som man redan hört, men de är fanimej lika kul fortfarande! Efter det skulle vi egentligen till Julias vän men efter lite klydd hamnade vi hos Ekwall. Vilket var mycket trevligt. Grabbarna dansade glatt, och stämningen var på topp. Dock blev det inte mirakel för min del, så alldeles för nykter hamnade jag på barabar. Men det var mycket trevligt, likaså Max. Drog vidare på efterfest hos Oscar, som slutar i att folk somnar efter ett tag och Oscar, Veronika och jag startar ett eget disco och imiterar JD:s dans till 99 luftsballons.

Nu blir det snart jobb på Tingvalla och i morgon är det fest igen. Påsken har utan tvekan förvandlats till en av mina favorithelger. Denna långhelg får mig på sådär äckligt bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback