Från skåning till norrlänning

Och helst plötsligt var det bestämt. Jag flyttar upp den 22 september. Blev skrämd igår av att vinter brukar ligga på 20 - 25 MINUS grader och att det bästa med Övik på vintern var hockeyn... hockey? Jag som precis börjat gilla handboll kommer nu övergå till att uppskatta hockey. Jag kommer hänga på nattklubbar som heter Olles och Harrys, sitta och fika på Waynes coffehouse och det värsta av allt.. vandra upp för några jävla backar. Helvete säger jag bara. Min kondition håller verkligen på att prövas. Skåne är verkligen platt som en pannkaka, Övik är det inte. Men lärt känna en del här uppe nu och jag är faktiskt nöjd, riktigt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Syrran:)

:( man får faktiskt bara bo där uppe i mer än ett halvt år...faktiskt...tror att det typ står i lagen el nått. Sen får du dra ner Thomas hit o då säger lagen att man måste stanna här:) umm så e de:)sant!

2008-09-09 @ 18:47:03
Postat av: Syrran:)

mena att man max fick bo där i ett halv år...inget annat!!!

2008-09-09 @ 18:48:14
Postat av: Handboll

KB-65 spelar i lokala div 3 (U21)

2008-09-10 @ 11:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback